mofidnet

mofidnet

مفید نت
mofidnet

mofidnet

مفید نت

کتاب اندیکاتورهای رایج (1)


کتاب اندیکاتورهای رایج (1)

فرمت فایل : pdf

تعداد صفحات : 125

حجم فایل : 7475

گروه فایل : -کسب درآمد اینترنتی

کتاب اندیکاتورهای رایج (1)

دانلود کتاب آموزش 5 اندیکاتور (اسیلاتور) کاربردی stochastic = macd - Adx - RSI - RVI ، برای خرید و فروش سهام

در کتاب دانلودی اندیکاتورهای رایج با پنج اندیکاتور (اسیلاتور) کاربردی برای خرید و فروش سهام آشنا خواهید شد .

اﻧﺪﻳﻜﺎﺗﻮر ﭼﻴﺴﺖ

اﻧﺪﻳﻜﺎﺗﻮر ﻫﺎ indicator ﻳﺎ ﺗﺮﺟﻤﻪ ﻓﺎرﺳﻲ آن ﺷﺎﺧﺺ ﻫﺎ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ای از ﺗﻮاﺑﻊ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻛﻪ از اﻧﻮاع ﻣﻴﺎﻧﮕﻴﻦ ﻫﺎ ﻳﺎ ﺣﺠﻢ ﻣﻌﺎﻣﻼت ﺑﺮا ی ﮔﺮﻓﺘﻦ ﻫﺸﺪار ﻫﺎ , ﺗﺎﻳﻴﺪ ﻫﺎ , و از ﻫﻤﻪ ﻣﻬﻤﺘﺮ ﺳﻨﺠﺶ ﻗﺪرت روﻧﺪ ﻫﺎ و ﻳﺎ ﺣﺘﻲ ﭘﻴﺶ ﺑﻴﻨﻲ آﻳﻨﺪه روﻧﺪ ﻫﺎ! در ﻛﻨﺎر اﻟﮕﻮ ﻫﺎ و ﻳﺎ ﺳﺎﻳﺮ اﺑﺰار ﻫﺎ در ﻧﻤﻮدار ﻫﺎ ﻣﻮرد اﺳﺘﻔﺎده ﻗﺮار می گیرند.

همچنین ببینید

کتاب اندیکاتورهای رایج (2)

دانلود فایل کتاب آموزش 7 اندیکاتور (اسیلاتور) کاربردی، MFI, cci, obv, ATR, volume,Ao,A/D برای خرید و فروش سهام

اﻧﺪﻳﻜﺎﺗﻮر ﻫﺎ ﺑﻪ ﭼﻬﺎر ﺧﺎﻧﻮاده اﺻﻠﻲ ﺗﻘﺴﻴﻢ ﻣﻴﺸﻮﻧﺪ:

روﻧﺪﻫﺎ (trend): ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪه ﺗﺮﻳﻦ اﻋﻀﺎی اﻳﻦ ﺧﺎﻧﻮاده اﺑﺮﻫﺎی اﻳﭽﻴﻤﻮﻛﻮ اﻧﻮاع ﻣﻮﻳﻨﮓ اورج ﻫﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻣﻬﻤﺘﺮﻳﻦ وﻳﮋﮔﻲ ﻣﺸﺘﺮک اﻋﻀﺎی اﻳﻦ ﺧﺎﻧﻮاده ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺘﻦ اﻧﺪﻳﻜﺎﺗﻮر ﻫﺎ ﺑﺮ روی ﺧﻮد ﻧﻤﻮدار ﻗﻴﻤﺘﻲ (ﻣﻴﻠﻪ و ﻳﺎ ﻛﻨﺪل ﻫﺎ) است.

اﺳﻴﻼﺗﻮرﻫﺎ (oscillators): ﺑﻪ ﺗﻔﺼﻴﻞ در اداﻣﻪ ﻣﻄﻠﺐ ﺗﻮﺿﻴﺢ داده ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ

ﺣﺠﻢ (volume) : دﺳﺘﻪ ای از اﻧﺪﻳﻜﺎﺗﻮر ﻫﺎ ﻛﻪ ﺻﺮﻓﺎ ﺣﺠﻢ و ارزش ﻣﻌﺎﻣﻼت را ﻣﻮرد آﻧﺎﻟﻴﺰ ﻗﺮار ﻣﻴﺪﻫﻨﺪ ﻫﻤﺎن اﻧﺪﻳﻜﺎﺗﻮر ﺣﺠﻤﻲ ﻛﻪ ﻋﻤﻮم ﺗﺤﻠﻴﻞ ﮔﺮان در زﻳﺮ ﻧﻤﻮدارﻫﺎﻳﺸﺎن ﻗﺮار ﻣﻴﺪﻫﻨﺪ از اﻳﻦ ﺧﺎﻧﻮاده ﻫﺴﺘﻨﺪ.

اﻧﺪﻳﻜﺎﺗﻮر ﺑﻴﻞ وﻳﻠﻴﺎم (bill wiliams) : ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ای از اﻧﺪﻳﻜﺎﺗﻮر ﻫﺎی ﻛﻪ ﺟﻨﺎب ﺑﻴﻞ وﻳﻠﻴﺎﻣﺰ ﺧﺎﻟﻖ آﻧﻬﺎ ﺑﻮده و ﺑﻪ اﺣﺘﺮام ﺗﻼش ﻫﺎی اﻳﺸان در ﻳک ﺧﺎﻧﻮاده ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺘﻪ اﻧﺪ، ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪه ﺗﺮﻳﻦ اﻧﺪﻳﻜﺎﺗﻮر اﻳﻦ ﺧﺎﻧﻮاده، اﻧﺪﻳﻜﺎﺗﻮر Aligator است ﻫﻤﺎﻧﻄﻮر ﻛﻪ ﻣﺸﺎﻫﺪه ﻛﺮدﻳﺪ اﺳﻴﻼﺗﻮر ﻫﺎ ﻳﻜﻲ از 4 زﻳﺮ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺧﺎﻧﻮاده اﻧﺪﻳﻜﺎﺗﻮرﻫﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ. ﭘﺲ ﺑﻪ ﻳﺎد داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻴﺪ ﻧﻪ ﺗﻨﻬﺎ دو ﻟﻐﺖ اﻧﺪﻳﻜﺎﺗﻮر و اﺳﻴﻼﺗﻮر ﻫﻢ ﻣﻌﻨﻲ و ﻣﺘﺮادف ﻧﻴﺴﺘﻨﺪ ﺑﻠﻜﻪ اﺳﻴﻼﺗﻮر ﻫﺎ ﻳﻜﻲ از زﻳﺮ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﻫﺎی اﻧﺪﻳﻜﺎﺗﻮرﻫﺎ ﻣﺤﺴﻮب ﻣﻴﺸﻮﻧﺪ، و اﻳﻦ اوﻟﻴﻦ ﺗﻔﺎوت اﺳﻴﻼﺗﻮر و اﻧﺪﻳﻜﺎﺗﻮر ﻫﺴﺖ.

همچنین ببینید

کتاب اندیکاتورهای رایج (3)

کتاب آموزش 10 اندیکاتور (اسیلاتور) کاربردی، باند بولینگر، ویلیامز، فراکتال، الیگیتور،هیکن اشی، پارابولیک سار، کانال کلنتر، ENVELOPE , مومنتوم برای خرید و فروش سهام

اﺳﻴﻼﺗﻮر ﭼﻴﺴﺖ؟

ﻳﺎ ﺗﺮﺟﻤﻪ ﻓﺎرﺳﻲ آن ارﺗﻌﺎش ﺳﻨﺞ , ﻧﻮﺳﺎﻧﮕﺮ ﺑﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ای از اﻧﺪﻳﻜﺎﺗﻮرﻫﺎ اﻃﻼق oscillators اﺳﻴﻼﺗﻮر ﻫﺎ ﻣﻴﺸﻮد ﻛﻪ ﻫﺪﻓﺸﺎن درک و ﺳﻨﺠﺶ ﻣﻴ ﺰان ﻫﻴ ﺠﺎن ﺧﺮﻳﺪاران و ﻓﺮوﺷﻨﺪﮔﺎن اﺳﺖ. در ﺣﻘﻴﻘﺖ اﺳﻴﻼﺗﻮر ﻫﺎ ﺳﻌﻲ دارﻧﺪ دﻣﺎﺳﻨﺞ ﻫﻴﺠﺎﻧﺎت ﺧﺮﻳﺪاران و ﻓﺮوﺷﻨﺪﮔﺎن ﻓﻌﺎل در ﺳﻬﻢ ﺑﺎﺷﻨﺪ و ﻣﺎ را از ﻣﻴ ﺰان ﻫﻴﺠﺎن ﺧﺮﻳﺪ و ﻓﺮوش ﺣﺎﺿﺮ در ﻣﻌﺎﻣﻼت آﮔﺎه ﻛﻨﻨﺪ ! اﺟﺎزه ﺑﺪﻳﺪ ﺗﻮﺟﻪ ﺷﻤﺎ رو ﺑﻪ اﻳﻦ ﺗﺼﺎوﻳﺮ ﺑﺴﻴﺎر ﻣﺸﻬﻮر ﺳﻴ ﻜﻞ ﻫﻴﺠﺎﻧﺎت روﺣﻲ ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ ﮔﺬاران ﺟﻠﺐ ﻛﻨﻢ. اﺳﻴﻼﺗﻮر ﻫﺎ دﻗﻴﻘﺎ ﺳﻌﻲ دارﻧﺪ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﺑﮕﻮﻳﻨﺪ ﻣﻌﺎﻣﻠﻪ ﮔﺮان در ﭼﻪ ﻣﺮﺣﻠﻪ و ﻧﻘﻄﻪ ای از اﻳﻦ ﺳﻴﻜﻞ روﺣﻲ ﻫﺴﺘﻨﺪ

**********************

همه ما بارها و بارها از اصطلاح اسیلاتور و اندیکاتور استفاده کردیم حتی گاها به اشتباه آن ها رو مترادف فرض و به جای یک دیگر به کار برده ایم. همین اشتباه ساده و رایج باعث شد دایره کاربرد این دو ابزار در جامعه تکنیکال ایران محدود به گرفتن واگرایی ها بشه و ما از درک بخش بزرگی از پتانسیل های اندیکاتور ها و اسیلاتور ها محروم شویم،

تعداد صفحات کتاب :125 صفحه

اندیکاتورهایی (و روش ﺗﻔﺴﻴﺮ ﺑﺎ آن ها، Stochastic, MACD, ADX, RSI, RV) که در این کتاب به طور کامل و روان توضیح داده شدند

اسیلاتور stochastic

این اسیلاتور برای سیگنال فروش در نوسانگیری خوب است ولی برای روند های کوتاه مدت و میان مدت نویز های زیادی دارد و برای بورس ایران بهتر است که بیشتر از سیگنال خرید آن استفاده کنیم و فقط کمی در محدوده های اشباع خرید ( بالای 80) احتیاط کنیم.

اسیلاتور macd

اندیکاتور مک دی جزو اسلاتورهایی است که حول محور صفر نوسان می کنند. زمانی که میله های هیستوگرام به زیرخط صفر می روند به معنایی نزولی بود روند کلی نمودار و زمانی که میله ها بالای صفر قرار می گیرند به معنایی صعودی بودن روند نمودار می باشد.سیگنال خرید در اندیکاتور MACD زمانی صادر می شود که میله های هیستوگرام زیر خطر صفر قرار دارند و خط سیگنال از میله های هیستوگرام خارج شود یا اینکه هنگامی که میله های هیستوگرام در بالای خط صفر هستند خط سیگنال وارد میله های هیستوگرام شود.سیگنال فروش در اندیکاتور مک دی MACD زمانی صادر می شود که میله های هیستوگرام بالای خطر صفر قرار دارند و خط سیگنال از میله های هیستوگرام خارج شود یا اینکه هنگامی که میله های هیستوگرام در پایین خط صفر هستند خط سیگنال وارد میله های هیستوگرام شود.

اسیلاتور ADX

adx مخفف کلمه average directional movement index است و معنای این کلمه شاخص میانگین جهت دار می باشد.

کار اصلی این اندیکاتور قدرت تشخیص روند است و مشخص می کند روندی که سهم در آن قرار دارد چه اندازه توان رشد یا ریزش را دارد.

همچنین ببینید

کتاب آموزش نمودار کندلهای شمعی و روش تفسیر با آنها در بورس

دانلود کتاب آموزش هر یک از کندلهای شمعی، به تفسیر و خرید و فروش سهم، نمودار کندلهای شمعی و روش تفسیر با آنها در بورس

اسیلاتور RSI

وظیفه اصلی RSI این است که به شما درباره بیش از حد فروخته شدن یا بیش از حد خریده شدن یک دارایی ارزشمند اطلاع دهد.

دلایل زیادی وجود دارند که RSI را به یک تکیه گاه مطمئن برای تریدرها تبدیل کردهاست. زمانی که RSI در حدود 70 درصد ماکزیمم مقدار خود قرار گیرد (یعنی در اعداد 70 به بالا) در منطقه اشباع خرید قرار می گیرد. یعنی اینکه دارایی بیش از حد خریداری شده و احتمال کاهش قیمت آن زیاد است.

اسیلاتور RVI

شاخص توان وابسته (Relative Vigor Index) که توسطجان اهلرز(John Ehlers) توسعه داده شد یک اندیکاتور تحلیل تکنیکی است که برای تعیین جهت روند قیمت طراحی شده است. منطق اساسی این اندیکاتور مبتنی است بر این فرض که در شرایط صعودی، قیمت بسته شدن از قیمت باز شدن بالاتر است و در شرایط نزولی قیمت بسته شدن از قیمت باز شدن پایین تر است.

مبلغ : 60000 تومان

دانلود

بررسی فرآیند ارزیابی عملکرد در دانشکده ها و ارائه راهکارهایی جهت بهسازی نیروی انسانی

بررسی فرآیند ارزیابی عملکرد در دانشکده ها و ارائه راهکارهایی جهت بهسازی نیروی انسانی

هدف از این پایان‌نامه بررسی فرآیند ارزیابی عملکرد در دانشکده ها و ارائه راهکارهایی جهت بهسازی نیروی انسانی در دانشکده شهید رجایی کاشان بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات124
حجم128 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

دانلود پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت

بررسی فرآیند ارزیابی عملکرد در دانشکده ها و ارائه راهکارهایی جهت بهسازی نیروی انسانی

 
 
 
 
 
 
هدف از این پایان‌نامه بررسی فرآیند ارزیابی عملکرد در دانشکده ها و ارائه راهکارهایی جهت بهسازی نیروی انسانی در دانشکده شهید رجایی کاشان بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد.
 
 
 
مقدمه

مفهوم بهسازی
رسیدن به اهداف سازمان بستگی به توانایی کارکنان در انجام وظایف محوله و انطباق با محیط متغیر دارد. اجرای آموزش و بهسازی نیروی انسانی سبب میشود تا افراد بتوانند متناسب با تغییرات سازمانی و محیطی، به طور مؤثر فعالیتهایشان را ادامه داده و بر کارایی خود بیفزایند. بنابراین آموزش و بهسازی، کوشش مداوم و برنامه ریزی شده به وسیله مدیریت برای بهبود سطوح شایستگی کارکنان و عملکرد سازمانی است.در گذشته چنین گمان می رفت که زمان آموختن با زمان کارکردن و زندگی کردن از هم جدا هستند و بنابراین برای آن ها آموزشی در خور توجه بود که پیش از آغاز کار به افراد داده م یشد. بر این گمان انسان برای زمانی میآموزد و سپس به زندگی و کار مولد و سودمند می پردازد و زمانی که کار و زندگی آغاز می شود، دیگربرای آموزش و پرورش جایی در خور توجه وجود ندارد. این اندیشه اکنون اعتبار ندارد و آموزش و پرورش با زیستن انسان همراه شده است)زگهوار تا گوردانش بجو(به نحوی که همه مردم برای همه وقت باید به آموختن بپردازند و از تاز ههای دانش بشری خود را تازه سازند و با نیرو و آگاهی بیشتر زندگی سودمند رادنبال کنند.

 

 


آموزش وبهسازی نیروی انسانی
آموزش همواره به عنوان وسیل های مطمئن در جهت بهبود کیفیت عملکرد و حل مشکلات مدیریت مدنظر قرار می گیرد و فقدان آن نیز یکی از مسائل اساسی و حاد هر سازمان را تشکیل میدهد.بدین جهت به منظور تجهیز نیروی انسانی سازمان و بهسازی وبهر ه گیری هر چه مؤثرتر از این نیرو، بی شک آموزش یکی ازمهمترین و مؤثرترین تدابیر و عوامل برای بهبود امور سازمان به شمار میرود. لازم به تذکر است که آموزش یک وظیفه اساسی در سازمانها و یک فرآیند مداوم و همیشگی است و موقت وتمام شدنی نیست. کارکنان در هر سطحی از سطوح سازمان، اعم از مشاغل ساده یا مشاغل پیچیده  مدیر یا زیردست  محتاج آموزش و یادگیری و کسب دانش و مهارتهای جدید هستند و باید همواره برای بهتر انجام دادن کار خود از هر نوع که باشد، روشها واطلاعات جدیدی کسب نمایند و مضافاً اینکه هر وقت شغل کارکنان تغییر پیدا کند، لازم است اطلاعات و مهار تهای جدیدی برای ابقای موفقیت آمیز وظایف شغل مربوطه را فرابگیرد(ابطحی،32:1384).برنامه های آموزش کارکنان در یک سازمان میتواند نیاز به نیروی انسانی متخصص در آینده را نیز رفع کند و تضمینی برای حل مشکلات کارکنان باشد.

 
 
 
  ارزیابی عملکرد بصورت فردی وسازمانی بعنوان ابزاری برای کنترل کیفیت اقدامات  مدیریت منابع انسانی بکار گرفته می شود و برآورد اقتصادی و کاوشگرانه از فعالیتهای مختلف یک سازمان است. امروزه به ارزیابی به دید وسیعتر یعنی مدیریت عملکرد تأکید می گردد. مدیریت عملکرد بعنوان یکی از پدیده های نوین در قلمرو مدیریت استراتژیک منابع انسانی و ارزیابی عملکرد یکی از مقوله و اجزای آن مطرح می باشد(لاراین،2001). 
الگوها و روش‌های زیادی برای ارزیابی افراد وجود دارد. مسئله مهم در مورد بکارگیری آنها این است که متناسب با شرایط سازمان باشند و نزدیک‌ترین تخمین به واقعیت را در اختیار کاربران قرار دهند.به زعم صاحب نظران مدیریت و سازمان، ارزیابی عملکرد یک راهکار مناسب جهت بهسازی نیروی انسانی است. یعنی هدف از ارزیابی عملکرد باید بهسازی و ارتقاء توانمندی کارکنان سازمان باشد (لاراین ، 2001)
 
 
 
 
 
 
بیان مسئله
نیروی انسانی سرمایه اساسی و مهم یک سازمان را تشکیل می دهد که در توسعه و رشد سازمان با توجه به ویژگی های جمعی ، مهارت ها و قابلیت هایش سهم بسزایی دارند .  به همین دلیل نیروی انسانی می تواند مهم ترین زیربنای سرمایه فکری باشد و از آنجا که ارزیابی عملکرد کارکنان به منظور تشخیص نقاط ضعف و قوت ، افزایش توانائی ها و اتخاذ تصمیمات مدیریتی مناسب صورت می گیرد، بنابراین ارزیابی نیروی انسانی یکی از مهم ترین مباحث می باشد که مدیران باید به آن توجه خاصی داشته باشند(اسفندیار،21:1389).
 
 
 
ارزیابی عملکرد نیروی انسانی موجب بهبود سازمانی می شود. هنگامی که فرایند بهبود مستمر در سازمان به عنوان یکی از رسوم فرهنگی درآید، آن سازمان پیشرفت معنی داری کرده است و توسعه این پیشرفت همگام با مشارکت کارکنان می باشد. این پیشرفت، میزان تحقق اهداف نظم ارزیابی عملکرد را مشخص می نماید و میزان تحقق اهداف همان رضایت سازمان یا اثربخشی سازمان می باشد(عباس پور،20:1384).
 
 
 
هدف ارزیابی عملکرد، شناسایی میزان اثربخشی و کارامدی کارکنان سازمان از طریق ایجاد و توسعه اطلاعات حیاتی منابع انسانی است(عباس پور،20:1384).ارزیابی عملکرد، نه تنها اطلاعاتی معتبر و صحیح را در اختیار مدیران قرار می‌دهد بلکه اطلاعات مناسبی را در اختیار کارکنان نیز قرار می‌دهد، آنان را نسبت به عملکرد و رفتارهای شغلی خود آگاه می‌سازد و باعث می‌شود تا به نقاط قوت و ضعف عملکرد خود پی ببرند. این اطلاعات، پایه مناسبی برای اصلاح و بهبود رفتارهای شغلی و رشد و پرورش شخصیت کارکنان خواهد بود(آرمستردانگ،1381،نقل ازاعرابی).
 
 
 
آموزش و بهسازی به تلاش برنامه ریزی شده ای اشاره می کند که به وسیله یک سازمان برای تسهیل یادگیری رفتار مرتبط با شغل بر روی بخشی از کارکنان اعمال می شود. همچنین آموزش و بهسازی به افزایش سطح مهارت فردی در یک یا چندحوزه تخصصی منجر می شود و از این طریق زمینه های انگیزش لازم برای انجام شایسته وظایف شغلی فراهم گردیده و بهبودمی یابد(عباس پور،34:1387).به عبارتی بهسازی منابع انسانی شامل مجموعه فعالیت هایی است که توانایی انسان را برای رسیدن به بالاترین پتانسیل افزایش می دهد. آموزش یکی از عناصر کلیدی استراتژی دولتها برای کاهش فقر است. استراتژی های بهسازی نیروی انسانی را می توان به دو گروه تقسیم کرد:
 
 
یک گروه برای کاهش دادن یا مهار کردن نارسایی های موجود به کار گرفته می شوند و گروه دوم برای جلوگیری از بروز نارسایی ها به کار برده می شوند. اگرچه برمبنای این دو پایه استراتژی های فراوانی به اجرا درمی آید(رابینز،1378: 105)
 
صاحبنظران مدیریت و سازمان ارزیابی عملکرد را یک راهکار مناسب جهت بهسازی نیروی انسانی می دانند.یعنی هدف از ارزیابی عملکرد باید ارتقاء و بهبود توانمندی کارکنان باشد. اجرای آموزش و بهسازی نیروی انسانی سبب می شود تا افراد بتوانند متناسب با تغییرات سازمانی و محیطی، به طور مؤثر فعالیت هایشان را ادامه داده و بر کارایی خود بیفزایند. بنابراین آموزش و بهسازی، کوشش مداوم و برنامه ریزی شده به وسیله مدیریت برای بهبود سطوح شایستگی کارکنان و عملکرد سازمانی است(زادهدی،1384:ص34).
 
 
 
 
ارزیابی عملکرد به عنوان فرآیندی یکپارچه است که با بهسازی افرادی که در سازمانها کار می کنند و نتیجه ای که از بازخورد ارزیابی در سازمان ارائه می گردد، نقاط ضعف مشخص و کارکنان را به خلاقیت و کسب آموزش و انگیزش و بهبود عملکرد وا می دارد .همچنین انجام صحیح ارزیابی کارکنان با کیفیت را تشویق به ماندگاری و رضایت از سازمان می نماید(عباس پور،1384).ارزیابی عملکرد مبنای تصمیم گیری های مهم برای فرد و سازمان خواهد بود و اگر این فرایند به بهترین شکل تعریف و اعمال گردد، موجب می شود که افراد انگیزش مضاعفی در مشارکت و بهره وری داشته باشند.
 
 
در قلمرو این تحقیق جهت ایجاد سازمانی با نیروی انسانی کارآمد راهی جز توجه به آموزش ،تقویت خلاقیت،ابتکار و انگیزه ندارد. جهت دستیابی به این اهداف، در مرحله نخست عملکرد باید کارکنان به نحو مطلوب مورد ارزیابی و سنجش قرار گیرند و پس از مشخص شدن نقاط ضعف و قوت کارکنان در زمینه های فوق، نسبت به رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت اقدام نمود. به عبارت بهتر با  ارزیابی عملکرد باید در بهسازی و پرورش نیروی انسانی کوشید. 
دراین تحقیق دانشکده فنی شهید رجائی به منظور قلمرو تحقیق در نظر گرفته شده است، چرا که در این سازمان فرم های ارزیابی عملکرد اولا" تعداد محدودی از کارکنان و به صورت جزئی انجام  می شود ،ثانیا" کارکنان به طور سلیقه ای و دور از واقعیت پاسخگوی فرم ارزیابی هستند و ثالثا" بعد از انجام ارزیابی نتایج آن هیچ گونه بازخوردی در بهسازی کارکنان ندارد. 
 
 
 
همچنین فرآیند ارزیابی عملکرد در سازمان مورد نظر تعیین شکاف و ارائه راهکارهایی برای بهسازی نیروی انسانی را شناسایی می کند.بنابراین این تحقیق به دنبال شناسایی تاثیر ارزیابی عملکرد بر بهسازی نیروی انسانی است.
 
 
 
 
 
 
 
فهرست مطالب
فصل اول:کلیات تحقیق 6
مقدمه 6
1-1.بیان مسئله 8
1-2.اهمیت وضرورت موضوع 11
1-3.مدل مفهومی تحقیق 14
شکل1-1.مدل مفهومی تحقیق 14
1-4.اهداف تحقیق 15
1-5.سوال های تحقیق 16
سوال اصلی 16
سوال های فرعی 16
1-6.فرضیه های تحقیق 17
فرضیه اصلی 17
فرضیات فرعی 17
1-7.قلمرو تحقیق 17
1-8.تعریف واژه های تحقیق 18
 
 
 
 
فصل دوم :ادبیات و مبانی نظری تحقیق 20
مقدمه 20
2-1.ارزیابی عملکرد 21
2-1-1.مفهوم ارزیابی عملکرد و تعاریف آن 21
2-1-2.مدیریت ازریابی عملکرد 22
2-1-3.ضرورت و اهمّیت ارزیابی عملکرد 25
2-1-4.تاریخچه ارزیابی 27
2-1-5.مدیریت عملکرد 28
2-1-6.دیدگاه های سنتی و نوین در ارزیابی عملکرد 30
2-1-7.اهداف ارزیابی عملکرد 31
2-1-8.مزایای ارزیابی عملکرد 32
2-1-9.فرآیند ارزیابی عملکرد 34
2-1-10.ارزیابی کنندگان 37
2-1-11.روشهای ارزیابی عملکرد کارکنان 40
2-1-12.روشهای ارزیابی عملکرد سازمان 44
2-1-13.ارزیابی 360 درجه 58
2-1-14.مدیریت عملکرد با تأکید بر ارزیابی منابع انسانی 62
2-2-1.مفهوم بهسازی 63
2-2-2.آموزش ضمن خدمت 64
2-2-3.آموزش وبهسازی نیروی انسانی 65
2-2-4-مدلهای ارزیابی عملکرد 66
شکل2-2-2.مدل کاپلان و نورتون 66
شکل2-2-3.مدل آرمستردانگ 67
2-3.پیشینه تحقیق 68
2-4.آشنایی با قلمرو تحقیق 71
 
 
 
فصل سوم:روش شناسی تحقیق 73
3-1. مقدمه 74
3-2.روش تحقیق 74
3-3.جامعه آماری تحقیق 75
3-4- حجم نمونه 76
3-5 نحوه گردآوری داده ها 76
3-6- ابزار تحقیق 77
جدول شماره (3-1): جدول شماره گویههای  متغیر های پژوهش 77
3-7.روایی وپایایی ابزار تحقیق 78
جدول3-3.پایایی پرسشنامه بااستفاده ازآلفا کرونباخ 79
3-10تجزیه و تحلیل دادهها 79
 
 
 
فصل چهارم:تجزیه وتحلیل یافته ها 81
مقدمه 81
4-1.آمار توصیفی 83
4-1-1.مشخصات دموگرافیک پاسخگویان 83
جدول4-1-1.توزیع فراوانی جنس 83
جدول4-1-2.توزیع فراوانی نوع استخدام 83
جدول4-1-3.توزیع فراوانی سن 84
جدول4-1-4.توزیع فراوانی تحصیلات 85
جدول4-1-2.آمارتوصیفی 85
4-2.آمار استنباطی 87
4-2-1.نرمال بودن متغیرها 87
جدول4-2-1.آزمون کلموگروف-اسمیرنوف 87
4-2-2.رابطه مشخصات دموگرافیک با بهسازی 88
4-2-2.رابطه بهسازی با جنسیت 88
جدول 4-2-2.آزمون تی دو گروه 88
4-2-3.رابطه بهسازی با تحصیلات 89
جدول4-2-3. آزمون تحلیل واریانس 89
4-2-4.رابطه بهسازی با سن 89
جدول4-2-4. آزمون پیرسون 89
4-2-5.رابطه بهسازی با نوع استخدام 90
جدول4-2-5. آزمون تی دو گروه 90
4-3.همبستگی متغیرها 90
4-4.آزمون فرضیات 91
جدول4-4-1.خلاصه رگرسیون 91
جدول4-4-2.ANOVA 92
جدول4-4-3.ضریب همبستگی 92
آزمون فرضیه های فرعی 93
فرضیه یک)فرآیند ارزیابی عملکرد برانگیزش نیروی انسانی دانشکده فنی وحرفه ای شهید رجائی تاثیر دارد. 93
فرضیه دو)فرآیند ارزیابی عملکرد بر خلاقیت نیروی انسانی دانشکده فنی وحرفه ای شهید رجائی تاثیر دارد. 93
فرضیه سه)فرآیند ارزیابی عملکرد بر رضایت نیروی انسانی دانشکده فنی وحرفه ای شهید رجائی  تاثیر دارد. 94
جدول4-4-6.آزمون پیرسون 94
فرضیه چهار) فرآیند ارزیابی عملکرد بر آموزش نیروی انسانی دانشکده فنی وحرفه ای شهید رجائی تاثیردارد. 95
جدول4-4-7.آزمون پیرسون 95
فرضیه پنج) فرآیند ارزیابی عملکرد بر ماندگاری نیروی انسانی دانشکده فنی وحرفه ای شهید رجائی تاثیردارد. 95
جدول4-4-8.آزمون پیرسون 95
 
 
 
فصل پنجم:نتیجه گیری تحقیق 96
مقدمه 97
5-1.نتیجه گیری تحقیق 98
نتایج آزمون فرضیه های تحقیق نشان داد: 99
5-2.پیشنهادات 103
5-2-1.پیشنهادات کاربردی 103
5-2-2.پیشنهادات پژوهشی 105
5-3.محدودیت ها 105
پیوست 106
منابع 120
 
 
 
 
 
 
 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

تعیین شبه توابع تراوایی نسبی و فشار موئینه در مخازن ترکدار با استفاده از شبیه سازهای مخازن نفتی

تعیین شبه توابع تراوایی نسبی و فشار موئینه در مخازن ترکدار با استفاده از شبیه سازهای مخازن نفتی

هدف از این پایان نامه تعیین شبه توابع تراوایی نسبی و فشار موئینه در مخازن ترکدار با استفاده از شبیه سازهای مخازن نفتی می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات110
حجم2 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpdf
دسته بندیمهندسی نفت و شیمی

توضیحات کامل

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی شیمی-مخازن هیدرو کربوری

تعیین شبه توابع تراوایی نسبی و فشار موئینه در مخازن ترکدار با استفاده از شبیه سازهای مخازن نفتی

 
 
 
چکیده:
تراوائی نسبی و فشار موئینگی خواص ماکروسکوپی هستند که عموما جهت بسط قانون دارسی برای جریانهای چند فازی در محیط متخلخل بکار می‌روند. مقادیر این داده‌ها مهمترین اطلاعات جهت بسیاری از محاسبات مهندسی مخازن می‌باشند که نحوه حرکت سیالات در مخازن را مشخص می‌کنند. توصیف چگونگی حرکت سیالات عامل مهمی در پیش‌بینی سرعت تولید، محاسبات مربوط به حداکثر بازیافت مواد هیدروکربوری و بهره‌برداری اقتصادی از مخزن می‌باشد. اغلب ، مقادیر تراوائی نسبی از روش‌های آزمایشگاهی نظیر جابجائی یکنواخت ، جابجائی غیریکنواخت و روش سانتریفیوژ تعیین می‌شوند. روش‌های فوق هر کدام محدودیت‌های خود را داشته و خطاهائی نیز بهمراه دارند. بطور نظری تراوائی نسبی را می‌توان از اطلاعات فشار موئینگی در موارد بدست آورد. 
 
تراوایی نسبی و فشار موئینگی خواص ماکروسکوپی هستند که عموما جهت بسط قانون دارسی برای جریانهای چند فازی در محیط متخلخل بکار میروند. و مقادیر آنها از مهمترین طلاعات ورودی به مدلهای شبیه ساز جهت پیش بینی عملکرد و ارائه روشهای بهینه در بازیافت مخازن نفتی بکار می رود. با توجه به اختلاف حداقل ابعاد بلوکها در مدلهای شبیه ساز و ابعاد مغزه های مورد آزمایش، بکارگیری مستقیم آنها در مدلهای شبیه ساز مخازن باعث حذف اثرات مهم ناهمگونی لایه های رسوبی و عدم پیش بینی موثر و صحیح جریان سیالات در مخازن می شود. 
 
 
 
 
کلمات کلیدی: 

تراوایی

مخزن نفت

شبه توابع

فشار مویینگی

ذخایر شکسته شده

 
 
 
فهرست مطالب
 
فصل اول:کلیات
 

فصل دوم:تئوری و مفاهیم شبه توابع

تراوایی مطلق- موثر-نسبی
فشار مویینگی

انواع مکانیسم فشار مویینگی

مفاهیم شبه توابع
تعادل عمودی
جریانهای دینامیکی

شبه توابع شبیه سازی عددی

 

فصل سوم:مخازن ترکدار در شبیه سازی

روشهای شبیه سازی در مخازن شکاف دار

مدل تخلخل دوگانه
مدل تراوایی دوگانه

روش اثر متقابل چندگانه پیوسته

ناحیه های مخزن شکاف دار در حالت ایستا

مکانیزم های تولید در مخازن شکاف دار

 

فصل چهارم:اطلاعات میدان و تعریف مدلهای شبیه ساز

مشخصات نرم افزار IMEX
مشخصات میدان مورد مطالعه
توصیف مدلهای ریز و درشت شبکه
 
فصل پنجم:تجزیه وتحلیل
نتایج مدلهای ریز شبکه

مدلهای درشت شبکه متفاوت براساس نتایج آزمایشگاهی

دلایل اتخاب روشهای شبه توابع در درشت نمایی

عملکرد روشهای شبه توابع

 
فصل ششم:نتایج و پیشنهادات
 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

بررسی اثربخشی سرمایه فکری بر عملکرد مالی صنعت بانکداری

بررسی اثربخشی سرمایه فکری بر عملکرد مالی صنعت بانکداری

هدف از این پایان نامه بررسی رابطه بین مدیریت سرمایه فکری با عملکرد مالی در بانک پارسیان می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات158
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت صنعتی – مالی

بررسی اثربخشی سرمایه فکری بر عملکرد مالی صنعت بانکداری

 
 
 
 
 
 
چکیده :
هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین مدیریت سرمایه فکری با عملکرد مالی در بانک پارسیان می باشد.  برای این منظور بعد از مرور ادبیات تحقیق، 4 فرضیه شامل یک فرضیه اصلی و سه فرضیه فرعی تدوین گردید.برای آزمون فرضیه های  پژوهش  از پرسشنامه ای که میان جامعه آماری توزیع شده، استفاده شده است. جامعه آماری این پژوهش را تمام کارکنان و مدیران  بانک پارسیان شعبه غرب تهران که تعداد آن 472نفر  تشکیل می دهند که از این تعداد به عنوان نمونه 450 نفر انتخاب شده اند. در این پژوهش  از روش  تصادفی  خوشه ای  استفاده شده است. 
 
در این پژوهش از تکنیک های آمار توصیفی برای  بررسی و تجزیه و تحلیل متغییرهای جمعیت شناختی  و ازآزمون کلموگروف-اسمیرنف نرمال و غیر نرمال بودن  متغیرها استفاده شده است هم چنین از آزمون همبستگی اسپیرمن و نیز تحلیل رگرسیون چندگانه برای تجزیه و تحلیل فرضیه ها استفاده گردید نتایج نشان می دهد که میزان همبستگی بین سرمایه فکری و عملکرد مالی با مدیریت دانش 0.557 و این میزان هم بستگی در سطح بالایی است. 
 
هم چنین ضریب میزان تغییرات بیانگر این است که 31 درصد از تغییرات متغییر وابسته عملکرد مالی توسط متغیر مستقل سرمایه فکری پوشش داده میشود و میزان بتای به دست آمده در رگرسیون برای متغییر سرمایه انسانی 0.448و  برای سرمایه ساختاری 0.227- و برای سرمایه مشتری 0.556 است و بجز سرمایه ساختاری بقیه فرضیه ها از آنجاییکه سطح معنا داری آنها کمتر از 0.05 معنی داری می باشد.با توجه به آزمون F فیشر به جز سرمایه ساختاری نسبت بقیه متغیر ها با عملکرد مالی رابطه خطی وجود دارد زیرا سطح معنا داری آنها کمتر از 5 درصد می باشد.
 
 
 
کلید واژه:
سرمایه فکری
عملکرد مالی
سرمایه انسانی
سرمایه ساختاری
سرمایه مشتری
مدیریت دانش
 
 
 
 
مقدمه:
سازمان ها در حال وارد شدن به اقتصاد مبتنی بر دانش هستند ، اقتصادی که در آن دانش و دارایی های نامشهود به عنوان مهمترین مزیت رقابتی سازمانها شناخته شده است . یکی از اجزای دارایی نامشهود سرمایه فکری می باشد که تاثیر مهمی بر عملکرد و پیاده سازی استراتزیک سازمان دارد از این رو  شناسایی ، اندازه گیری و مدیریت سرمایه فکری دارای اهمیت خاصی است  و منجر به مشاهده ارزش واقعی سازمان ها می شود.( وطنی،1389). دراکر  (1993) اندیشمند معروف مدیریت می گوید:« ما در حال وارد شدن به یک جامعه دانشی هستیم که در آن منافع اقتصادی اصلی، دیگر سرمایه بیشتر، منابع طبیعی و نیروی کار بیشتر و ... نیست. 
 
قرن 21، قرن اقتصادی دانشی است.در اقتصاد دانشی، دانش یا سرمایه فکری به عنوان یک عامل تولید ثروت در مقایسه با سایر دارایی های مشهود فیزیکی ارجحیت بیشتری پیدا می کند. در این اقتصاد، داراییهای فکری بخصوص سرمایه انسانی جزو مهمترین دارایی های سازمان محسوب می شود و موفقیت بالقوه سازمانها ریشه در فعالیت های فکری آنها دارد تا دارایی های مشهود(صدقی گلدی، 1386). امروزه نحوه ی استفاده از دارایی های نامشهود تأثیر بسیار مهمی در موقعیت و بقای سازمان ها دارد. به طوری که این موضوع باعث بوجود آمدن حوزه مطالعاتی و تحقیقاتی جدیدی در مدیریت شده است. 
 
در یک طبقه بندی ساده دارایی های نامشهود به دو دسته تقسیم می شود که یکی از مهمترین اجزاء آن سرمایه فکری است که تأثیر مهمی بر روی عملکرد و پیاده سازی استراتژی های سازمانی دارد از این رو، شناسایی، اندازه گیری و مدیریت سرمایه فکری دارای اهمیت خاصی است( گلدی صدقی، 1386).این پژوهش کوششی است از سوی محقق تا تاثیر  سرمایه فکری و اجزای سه گانه آن را بر عملکرد مالی بانکها(به طور خاض بانک پارسیان )بسنجد.
 
 
 
 
 
فهرست مطالب
چکیده : 1
فصل اول کلیات تحقیق 2
1-1)مقدمه: 3
2-1)بیان مسأله پژوهش 4
3-1) اهمیت و ضرورت موضوع پژوهش 7
4-1) چارچوب نظری تحقیق: 8
5-1) اهداف پژوهش 10
6-1) مدل مفهومی تحقیق: 11
7-1) متغیرهای پژوهش 11
8-1) سوالات پژوهش 12
1-8-1) سوال 12
9-1) فرضیه های پژوهش 12
1-9-1) فرضیه اصلی : 12
1-9-1) فرضیه های  فرعی : 12
10-1) قلمرو پژوهش 12
11-1) روش پژوهش 13
12-1) گردآوری اطلاعات پژوهش 13
13-1) جامعه آماری و حجم نمونه 13
14-1) کاربران پژوهش 14
15-1) واژگان و اصطلاحات کلیدی 14
 
فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق 17
بخش اول مدیریت دانش 17
1-1-2)تعاریف مدیریت دانش 18
2-1-2) روند مدیریت دانش: 18
3-1-2) ویژگی های مدیریت دانش: 19
4-1-2) اصول مدیریت دانش: 20
5-1-2) نظریه های مدیریت دانش: 21
6-1-2) دلایل اهمیت به کارگیری مدیریت دانش: 21
7-1-2) اهداف مدیریت دانش: 22
8-1-2) گامهای مدیریت دانش: 22
9-1-2) عوامل کلیدی موفقیت دانش: 24
10-1-2) مدل های پیاده سازی مدیریت دانش 27
1-10-1-2) مدل هیکس 27
2-10-1-2) مدل مک الروی 28
3-10-1-2) مدل بک من 29
4-10-1-2) مدل 7C 30
5-10-1-2) مدل نوناکا و تاکوچی 31
2-1-10-6) مدل پایه های ساختمان دانش 35
بخش دوم سرمایه فکری 38
2-2) سرمایه فکری: 39
1-2-2) اجزای سرمایه فکری: 40
1-1-2-2) سرمایه انسانی: 40
2-1-2-2) سرمایه ساختاری: 41
3-1-2-2) سرمایه رابطه ای: 41
2-2-2) فرایند مدیریت سرمایه فکری: 42
3-2-2) تاریخچه سرمایه فکری: 44
4-2-2) مدیریت دانش و سرمایه فکری: 46
5-2-2) نظریه های مربوط به سرمایه فکری: 47
6-2-2) مدل ها والگوهای سرمایه فکری: 49
1-6-2-2) ادوینسون و  مالونه  ( 1997) 49
2-6-2-2) سویبی (1997) 50
3-6-2-2) استوارت (1997) 51
4-6-2-2) پتی  ( 2000) 51
5-6-2-2) چن و همکارانش (2004) 52
7-2-2) اندازه گیری سرمایه فکری: 53
8-2-2) اهداف اندازه گیری سرمایه فکری : 54
9-2-2) منافع و مزایای اندازه گیری سرمایه فکری : 55
10-2-2) پیچیدگی اندازه گیری سرمایه فکری از نظر روس( 1997): 55
11-2-2) طبقه بندی روشهای اندازه گیری سرمایه فکری: 56
1-11-2-2) طبقه اول: روش های سرمایه فکری مستقیم 56
1-1-11-2-2) مزایای روش های سرمایه فکری مستقیم: 56
2-1-11-2-2) معایب روش های سرمایه فکری مستقیم: 56
2-11-2-2) طبقه دوم: روش های سرمایه گذاری بازار 58
3-11-2-2) طبقه سوم: روش های بازگشت روی دارایی ها 59
4-11-2-2) طبقه چهارم: روش های کارت امتیازی 59
12-2-2) روش های اندازه گیری سرمایه فکری : 60
1-12-2-2) ارزش افزوده اقتصادی: 60
2-12-2-2) ارزش نامشهود محاسبه شده : 61
3-12-2-2) روش های اندازه گیری سرمایه فکری روش کارت امتیازی متوازن : 61
4-12-2-2) روش های اندازه گیری سرمایه فکری هدایت کننده اسکاندیا: 62
5-12-2-2) کیوی توبین: 63
6-12-2-2) روش های اندازه گیری سرمایه فکری ارزش بازار به دفتر : 63
7-12-2-2) روش های اندازه گیری سرمایه فکری برگه متوازن نامحسوس : 64
8-12-2-2) روش های اندازه گیری سرمایه فکری امتیازات ثبت شده تقدیر موزون : 64
9-12-2-2) حسابداری منابع انسانی 65
10-12-2-2) ترازنامه نامرئی : 66
11-12-2-2) جستجوگر ارزش: 66
12-12-2-2) نتایج امتیازی زنجیره  ارزش : 67
13-2-2) شاخصهای عملکرد مالی: 72
14-2-2)فرمولهای محاسباتی و روشهای کمی جهت محاسبه ارزش سرمایه های فکری: 73
بخش سوم پیشینه تحقیق 76
3-2) پیشینه تحقیق: 76
1-3-2) تحقیقات مشابه داخلی 76
(2-3-2تحقیقات مشابه خارجی 82
 
فصل سوم روش‌ اجرای پژوهش  85
1-3) مقدمه: 86
2-3) روش تحقیق 87
3-3) جامعه آماری 88
1-3-3)روش نمونه گیری پژوهش 88
4-3) مدل مفهومی تحقیق 89
5-3) سوالات پژوهش: 90
3-6)فرضیه های پژوهش 90
3-5) روش و ابزار گرد آوری اطلاعات : 91
3-5-1)ساختار پرسشنامه مدیریت سرمایه فکری 91
3-5-2)ساختار پرسشنامه عملکرد مالی 92
3-6)روایی و پایایی پرسشنامه 93
1-6-3) روایی تحقیق: 93
3-6-2)پایایی تحقیق: 94
7-3)  روش تجزیه و تحلیل اطلاعات : 96
8-3)آزمون فرضیه: 97
 
فصل چهارم یافته های پژوهش 98
1-4)مقدمه: 99
2-4)توصیف ویژگی های جمعیت شناختی جامعه آماری پژوهش 99
1-2-4)  جنسیت جامعه آماری 99
2-2-4)وضعیت تاهل 100
3-2-4)سن جامعه آماری 101
4-2-4) تحصیلات جامعه آماری 102
5-2-4)رشته تحصیلی جامعه آماری 103
6-2-4)عنوان شغلی جامعه آماری 105
7-2-4)سابقه خدمت جامعه آماری در سازمان 106
3-4)تحلیل داده های تحقیق : 108
4-4)آزمون فرضیه ها توسط ضریب همبستگی اسپیرمن:. 111
5-4) تجزیه وتحلیل ها رگرسیون متغیرها به تفکیک هرفرضیه 112
(1-5-4آزمون فرضیه اصلی 112
(2-5-4آزمون فرضیه های فرعی : 115
(1-2-5-4آزمون فرضیه فرعی اول 115
(2-2-5-4آزمون فرضیه فرعی دوم 117
(3-2-5-4:آزمون فرضیه فرعی سوم 118
(6-4:پاسخ به سوالات پژوهش: 120
 
فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهاد ها 123
1-5)مقدمه: 125
(2-5ارزیابی و تشریح فرضیه های آزمون 125
(1-2-5فرضیه اصلی 125
(2-2-5فرضیه فرعی شماره 1 126
(3-2-5 فرضیه فرعی شماره 2 127
(4-2-5فرضیه فرعی شماره 3 127
(3-5 پیشنهادات پژوهش 128
(1-3-5 پیشنهاداتی در راستای فرضیه های پژوهش 128
(2-3-5 پیشنهاداتی برای پژوهش های آتی 128
(4-5محدودیتهای پژوهش 129
 
( منابع و پیوست ها) 131
منابع فارسی: 132
منابع لاتین: 134
پیوست ها 137
پرسشنامه: 146
Abstract 148
 
 
 
 
فهرست نمودارها
نمودار1-1(مدل مفهومی تحقیق منبع فرضیات پژوهش) 8
نمودار 1-2(اجزای سرمایه فکری) 11
نمودار 4-1 جنسیت(منبع:دادهای پژوهش) 74
نمودار 4-2 وضیعت تاهل (منبع:دادهای پژوهش) 74
نمودار 4-3 جنسیت(منبع:دادهای پژوهش) 75
نمودار 4-4 تحصیلات افراد(منبع:دادهای پژوهش) 76
نمودار 4-5 رشته تحصیلی (منبع:دادهای پژوهش) 77
نمودار 4-6 عنوان شغلی (منبع:دادهای پژوهش) 78
نمودار 4-7 سابقه کار (منبع:دادهای پژوهش) 79
 
 
 
فهرست جدول ها
جدول (2-1)عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش(زمردیان و رستمی،1389،50) 20
جدول (2-2) تبدل دانش بین شکل های نهان و آشکار آن 26
جدول(2-3)تلاش های تاثیر گذار بر سیر تاریخی سرمایه فکری( خاوندکار و متقی،1388، 47-48) 34
جدول (2-4)طبقه بندی سرمایه های فکری از دیدگاه پتی و گوتری 38
جدول(2-5)شمای کلی روش های اندازه گیری سرمایه فکری 52
جدول2-6) : راهنمای فرمولهای سرمایه فکری ( انواری رستمی و همکاران ، 1384) 54
جدول 4-1 جنسیت(منبع:دادهای پژوهش) 73
جدول 4-2 وضیعت تاهل(منبع:دادهای پژوهش) 74
جدول 4-3 سن افراد(منبع:دادهای پژوهش) 75
جدول 4-4 تحصیلات افراد(منبع:دادهای پژوهش) 76
جدول 4-5 رشته تحصیلی(منبع:دادهای پژوهش) 77
جدول 4-6 عنوان شغلی (منبع:دادهای پژوهش) 78
جدول 4-7 سابقه کار (منبع:دادهای پژوهش) 79
جدول 4-8 نرمال بودن متغیرها 80
جدول 4-9(تاثیر حذف سوالات بر میانگین و واریانس و آلفای کرونباخ پژوهش) 82
جدول 4-10 مقدار ضریب همبستگی 83
جدول 4-11(ضریب همبستگی اسپیرمن برای فرضیه اصلی) 84
جدول 4-12 بررسی تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی بر اساس آزمون رگرسیون 84
جدول 4-13(ضریب همبستگی اسپیرمن برای فرضیه فرعی اول) 86
جدول 4-14بررسی تاثیر سرمایه انسانی بر عملکرد مالی بر اساس آزمون رگرسیون 86
جدول 4-15(ضریب همبستگی اسپیرمن برای فرضیه فرعی دوم) 87
جدول 4-16بررسی تاثیر سرمایه ساختاری بر عملکرد مالی بر اساس آزمون رگرسیون 87
جدول 4-17(ضریب همبستگی اسپیرمن برای فرضیه فرعی سوم) 88
جدول 4-18 بررسی تاثیر سرمایه مشتری بر عملکرد مالی بر اساس آزمون رگرسیون 89
جدول 4-19 الگوی تفسیر ضریب هم بستگی پیرسون(بامنی مقدم،1390) 90
جدول 4-20جدول شدت متغیرهای معنا دار 90
جدول 5-1 وضیعت فرضیه ها 94
 
 
فهرست شکل ها
شکل 2-1- مدل 7C 23
شکل 2-2 مدل حلزونی مدیریت دانش نوناکا و تاکوچی 24
شکل2-3 - نحوه و اجزای شکل گیری مراحل چهارگانه مدل نوناکا و تاکوچی 25
شکل2-4 مدل پایه های ساختمان مدیریت دانش 27
شکل(2-5) فرآیند مدیریت دانش(دستگیر و محمدی، 88) 32
شکل(2-6)طرح ارزش اسکاندیا 37
شکل(2-7)مدل چن و همکارانش از سرمایه فکری و روابط بین آنها 39
 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود